Skip to main content

در سازمان افراد با جنسیت‌ها، باورها، ظاهر و شخصیت‌های مختلف کنار هم قرار می‌گیرند و تنوع فرهنگی را شکل می‌دهند که می‌تواند برای ایجاد پویایی در سازمان مفید باشد یا با ایجاد شکاف بین افراد و گروه‌ها، ارتباطات سازمانی را به شکل غیرسازنده‌ای تحت تاثیر قرار دهد. طی ماه‌های اخیر در جامعه ایران شاهد اتفاقاتی بودیم که بر فضای سازمان‌ها بی تأثیر نبوده است. مسائل سیاسی، باورهای مذهبی، تفاوت‌های جنسیتی و سبک‌های پوشش افراد در سازمان‌ها چالش‌هایی را ایجاد کرده است.

یکی از دغدغه‌های همیشگی افراد در سازمان‌ها کار کردن در یک محیط امن و مطمئن است که در آن فضای راحت و درعین حال چارچوب‌مندی را در تعاملات خود تجربه ‌کنند. از سوی دیگر مشخص و شفاف‌بودن تعاریف و مصادیق امنیت یا اشکال مختلف اذیت و آزار در فرهنگ هر سازمان به آگاهی بخشی و واکنش مناسب در برابر این مشکلات کمک می‌کند.

جهت بررسی این موضوعات، مشارکت شما در این پرسشنامه به درک بهتر ماهیت و ابعاد این مسائل در سازمان‌ها کمک می‌کند. پیشاپیش برای اینکه تجربه خود را با ما به اشتراک می‌گذارید از شما سپاسگزاریم و به شما اطمینان می‌دهیم پاسخ‌‌هایتان به صورت ناشناس باقی خواهد ماند.

شرکت در نظرسنجی
Close Menu

شرکت توسعه سازمانی همرو

به این پرسش‌ها فکر کنید:
– چگونه نسل بعدی مدیران در سازمان خود را شناسایی می‌کنید و ارتقاء می‌دهید؟
– چگونه نقش رهبری را در سازمان گسترش می‌دهید؟
– چگونه مشارکت افراد را بالا می‌برید و آنها را در جهت طراحی راه‌کار همراه می‌کنید؟
– چگونه تجربه اعضای سازمان و مشتریان خود را می‌سنجید و تغییرات نوآورانه ایجاد می‌کنید؟

 

با ما در ارتباط باشید

آدرس: تهران- خ ولیعصر- بالاتر از میدان ونک- کوچه خلیل‌زاده- پلاک ۲۸

تلفن: ۸۷۶۳۴۸۵۴-۰۲۱
ایمیل: hi@hamro.org